John Williams/Steven Spielberg-dokumentar på NRK

Hjem Forum Norsk John Williams/Steven Spielberg-dokumentar på NRK

Dette emnet inneholder 5 svar, har 4 deltakere og ble sist oppdatert av  Eirik Myhr 8 måneder, 1 uke siden.

Viser 6 innlegg - 1 til 6 (av totalt 6)
  • Forfatter
    Thor Joachim Haga
    Thor Joachim Haga
    Nøkkelmester

Om du ikke fikk det med deg: For et par dager siden viste NRK den 23 minutter lange dokumentarfilmen om Williams’ og Spielbergs samarbeide:

https://tv.nrk.no/serie/hovedscenen-tv/MKTV15010918/04-03-2018

Dokumentaren er opprinnelig ekstramateriale på denne nye CD-utgivelsen, det tredje volumet i en samleplate-serie som strekker seg flere år tilbake.

Lite nytt for oss hardcore Williams-fans, men morsomt at de viser det på norsk TV allikevel.

Dokumentaren er tilgjengelig i tre uker til.

Takk for tipset – god moglegheit til å få sett dokumentaren. Kva synest du om den nye CD-utgivelsen?

Oj, den har ikke jeg fått med meg – takk for tips!

Thor Joachim Haga
    Thor Joachim Haga
    Nøkkelmester

Takk for tipset – god moglegheit til å få sett dokumentaren. Kva synest du om den nye CD-utgivelsen?

Jeg synes den er veldig bra. Men ikke så bra som Keith Lockharts album.

Jeg synes den er veldig bra. Men ikke så bra som Keith Lockharts album.

Ja, det er sanneleg eit bra album, og eg likar spesielt at A New Beginning frå Minority Report og Viktor’s Tale frå The Terminal får merksemd. Beethoven-referansen i andresats av Escapades er ei fornøyeleg overrasking. Utvalget følast likevel litt trygt og kjedeleg; eg skulle ønske at det var inkludert fleire spor utanom dei vanlege høgdepunkta, som noko frå A.I. Eg synest forøvrig det er eit irriterande salgstriks frå Sony å berre utgi albumet som del av ein boks, spesielt når lyden på dei to gamle albuma i boksen ser ut til å vere den same som tidlegare. Det er dermed ingen grunn til å skaffe seg dei to gamle albuma på nytt dersom ein allereie har dei – noko eg tippar er tilfellet for mange i målgruppa – så ein burde kunne kjøpe det nye albumet separat.

Musiseringa på Lockhart sitt album er særs bra utført, men eit betydeleg problem er den dårlege orkesterbalansen i nokre av spora. Dette oppstod truleg fordi delar av albumet er spelt inn live, og det er spesielt tydeleg for messingseksjonen på The Patriot som blir altfor svak. Eit anna punkt som dreg ned for meg er at det nye arrangementet av Night Journeys frå Dracula er langt frå like “skremmande” som originalen. Williams veg opp for dette med ein forlenga versjon av The Men of Yorktown March frå Midway, der siste halvdel er vesentleg meir utadvendt. Ei anna hyggeleg overrasking er den utvida versjonen av Poe’s Theme i Finale-sporet til The Last Jedi.

Eirik Myhr
    Deltaker

Hørte nettopp om denne… Må se! 🙂

Viser 6 innlegg - 1 til 6 (av totalt 6)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.