Velkommen til Norges første filmmusikk-forum!

Hjem Forum Norsk Velkommen til Norges første filmmusikk-forum!

Dette emnet inneholder 7 svar, har 6 deltakere og ble sist oppdatert av  Jon Aanensen 8 måneder, 2 uker siden.

Viser 8 innlegg - 1 til 8 (av totalt 8)
  • Forfatter
    Thor Joachim Haga
    Thor Joachim Haga
    Nøkkelmester

Hvis du har funnet veien hit, er du både norsk og filmmusikk-fan! Det er verdt å feire, for det er ikke allverdens av oss.

Velkommen skal du være, og føl deg fri til å poste tråder om våre episoder eller omtaler, eller om helt andre film- og filmmusikk-relaterte temaer som opptar deg.

Men hvorfor ikke introdusere deg først? Hvem er du, og hva liker du av filmmusikk?

Velkommen til Norges første filmmusikk-forum!

Eirik Myhr
    Deltaker

Hurra! Forum!
    Hvis du leser dette, så betyr det at forumet er oppe og går og at alt funker helt smertefritt!

Jeg heter da Eirik og har en gjesterolle i det nye Celluloid Tunes, som komponist av åpningstemaet.

Men sånn ellers, så kan jeg jo avsløre at jeg er fryktelig begeistra for John Williams, Danny Elfman – og Edvard Grieg!

Thor Joachim Haga
    Thor Joachim Haga
    Nøkkelmester

Hurra! Et svar! Takk, Eirik.

Ikke vær beskjeden, folkens.

Registrér deg oppe til venstre, og post meninger og tråder om alt du måtte tenke deg (av film- eller filmmusikk-relaterte ting). Et forum er ikke mer verdt enn menneskene som deltar i det.

Tommy
    Deltaker

Hoy! Registrert. Ser frem til mange gode samtaler (og litt krangling) omkring det virtuelle rundbord, dypt inn i filmmusikkens fortryllende verden.

Mine favoritter er blant annet Vangelis, Morricone og Preisner. Ganske standard, altså. Ser frem til å lære og plukke opp mer. Jeg har ingen tilknytning til Celluloid Tunes, forøvrig.

Hei Eirik, kul opningskomposisjon!

Eirik Myhr
    Deltaker

Takk for det Sigbjørn! Moro å leke med filmmusikkonvensjoner. 🙂

Ja, må slutte meg til Sigbjørn her, jeg synes logomusikken er strålende, Eirik! Imponerende å få så mange stilarter til å flyte så godt sammen. 🙂

Jon Aanensen
    Deltaker

Mest 80-og 90-tallskomponister blant mine favoritter. Lite symfoniorkester her i gården. 😀

Sylvester Levay, Harold Faltermeyer, Jan Hammer, Tangerine Dream, Jay Ferguson, Patrick Leonard, David Foster, Hans Zimmer, Mark Mancina, Gary Chang, Giorgio Moroder, Nick Glennie-Smith, Trevor Rabin, BT, James Newton Howard, Thomas Newman, Craig Armstrong, Vangelis, Patrick O’Hearn, W.G. Snuffy Walden, Jeff Rona, Klaus Badelt, Christopher Franke, Vince DiCola, Eduard Artemyev, Paul Haslinger, Jonathan Elias, Yves Laferriere, Tim Truman, Alan Silvestri 1986/87, Mark Isham, Steve Jablonsky, Eric Serra, Paul Hertzog, Harry Gregson-Williams, Michel Rubini, Keith Forsey, Mark Shreeve, John Petersen, Udi Harpaz, Matthew Margeson, Disasterpeace, Waveshaper, Robert Parker…

Viser 8 innlegg - 1 til 8 (av totalt 8)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.